Pazartesi, Şubat 22, 2010

Sienna Make My Day

Özledim blogumu...Teknik aksaklıklardan dolayı malesef bi 3 hafta yazamadım malesef...
Açılışımı ingiliz gülü Sienna Milller ile yapıorm...Her seferinde farklı bir hava veren sayılı kadınlardan benim için kendisi ve paçalı don bile giyse kendisine yakışacağına inanıorum çok güçlü ve kuvvetli moda anlayışı var ne çok takıp takıştırıo üstüste giyinio ne de çok minimalist takılıo...Matthew Williamson ın London Fashion Week teki defilesinde front row da tekrar 'Merhaba ben geldim yine çok şıkım bugün ve siz benden gözlerinizi alamıyorsunuz' havasındaydı...Tüvit ceketi ve şortu çok iyi parçalar kombinlemesini biliyo işte boşuna demiyoruz....we love LOEWE(çanta)...Sienna Miller şık eed klasik...ama Şık demek bence artık Sienna Miller demek...


Bu kadar az makyajla bu kadar güzel...Kıskanıyorum doğamda var...

PICS: justjared

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder