Pazartesi, Mayıs 10, 2010

What Happened to Agy?

Onun o platin saçlarını gördüğüm an 
elinde fotoğrafı ile dolaşıp 'anneeee saçımı ben böle kestiricem sakın bana kızma' haykırışları içerisine girmiştim.
Çevremdeki herkes ne zaman onu görse hep benim akıllarına geldiğimi söylerlerdi.
Siyah saçlarını sevmedim mi sevdim tabii sevdim tabii hele Originals reklamındaki sevimliliği(ki ayrıca üzerindeki taşlı american futbol forması bitirdi beni) dedim işte 'O'
Ama ah Agy beni hayal kırıklığına uğrattın tamam farklıyız böyle mutluyuz ama dazlak kafa ile değiliz neymiş 0 numara bize göre değilmiş.
Memnun musun değil misin bilemeyiz tabi de şükür ki kökü sende..
(kilo mu almış ne)











pics: justjared

1 yorum:

  1. Ever since I saw snaps of her at the Coachella music festival and her buzzed head... I knew nothing good could come of it! Case and point. Kinda, umm, gaross.

    RGratzVM.com

    YanıtlaSil