Pazar, Ocak 17, 2010

The Art of Elysium

Kendisi 1997 yılında kurulmuş amacı ciddi hastalıklarla mücadele eden çocukları sanata cesaretlendiren bir yardım kuruluşudur...Bir çok ünlü bu kuruluş için çeşitli workshop wermektedir...Bence yıldızlaşma kaygısından sıyrılıp böyle işler gerçekleştirmeleri güzel ve düşünceli bi davranış...Dün akşam The Art of Elysium un 3. sü gerçekleşen  Black Tie “Heaven” Charity Galası yapıldı...Büyüklü küçüklü bi çok ünlü katılmış e tabi toplu ünlünün olduğu yerde ne olur moda tabkide ne kadar hayır işi de olsa markalar tabiri caizse havada uçuşur...

En çok Kate Bosworth ve Katy Perry i beğendim Bosworth un elbisesi sade bi Alexander McQueen olabilir ama bence bütünüyle göz kamaştırıcı ama Katy Perry beni çok şaşırttı ağzım açık kaldı haytımda gördüğüm en güsel beyaz elbiselerden biri Perry çokgüsel taşımız ayakkabısından clutch ına kadar çok şık peki elbise kimin durunn...Hussein Chalayan...evet aynen Hüseyin Çağlayan...Gerçekten artık kendini aştı ve her modacının elmek isteyeceği yere çok yaklaştı Hussein Chalayan için bi alkış lütfeeen ...Kirsten Dunst ise sırt dekoltesiyle listeme girdi ama kötü ayakkabı seçimi...Jessica Alba renk gecenin en reni ismi olsa gerek ben ama gerdanlığını beğendim çok asil...Sophia Bush gecenin ateşiymiş Reem Acra ile ama daha küçük ve farklı bi çanta seçebilirmiş...Ashley Olsen gothic prenses bu aralar seviorum ikisini de ruj rengi süper mürdüm..Rachel Bilson güsel Chanel elbise omuz ayrıntısı elbiseye artı kazandırmış...ve en sona Camilla Belle i bıraktım çünkü Valentino elbisesinin güselmi yoqsa itici mi olduğunu karar veremedim çan mı ne anlamadım belki üzerindeki tül ayrıntısı olmasa elbiseyi daha ii öne çıkabilirmiş farklı ama güsel taşımış Belle ne yalan ayakkabılar ise bana söyleyecek söz bırakmıo...

Sevgili acrobatlar biliosunuz ki bu gece 2 itibari ile Golden Globe maceramız başlayacak CNBC-E de...Ben sınawlarıma rağmen ekran başında olucam sizde uyumayın uykusuz kalın ne olucak...




SOURCE: justjared

1 yorum:

  1. some great dresses!

    -Erica
    http://allaboutitt.blogspot.com/

    YanıtlaSil