Pazartesi, Ocak 04, 2010

Curves

Kıvrımlar...Benimde var kıvrımlarım ama ben her zaman kıvrımlarıyla barışık olan insanları kıskanmışımdır çünkü ben onlardan biri deilim...Zayıflığı savunuorum her kadın bence ince olmalı ama sağlıksız deil sağlıklı olanından...Peki hangimiz ne kadar kıvrımlarını gösterir o tartışılır...Moda kıvrımlarınızı ifade etmenizin bi yolu birçok şeyi ifade etmede olduğu gibi nerde ne zaman ne şekilde kullanılacağını bildiğiniz sürece...Onlar bu şekilde ifade etmek istemişler daha öncede bu sayıyla ilgili bi çekime yer vermiştim zaten olmuş mu peki pek iddalı olmuş canım...Bu kadar photoshop kadı kızında da olur ama ben yine de böle görüneceğimi düşünmüorum...Sevelim sevilelim ama dikkat edelim...V Magazine's Size Issue....









2 yorum:

  1. çıplak olan sadece ayakkabı giyinmiş olan modeldeki sonia rykel ayakkabı beni benden alıor:)

    YanıtlaSil