Çarşamba, Ocak 13, 2010

Give Me a Ride

Biker ceket...Dolabımda 3 tane war bildiğim kadarıyla ama bence bi hastaya göre az...Anneme bile baygınlık geldi sürekli biker beğeniorum...Ama neyapimm çok güzel...Aşağıya bikaç model koydum benim beğendiğim...Hayır olmaz evlatlarım arasında seçim yapamam...

Biker jacket...I have three of them in my wardrobe as i know it is a bad number for a biker maniac...Even my mother feels strange about this because i always like biker when i was shoppin (yeah i love shopping with my mother)...But what can i do they are gorgeous...I share some models...My favourite is...No i can make a choice between my children...




SOURCE: netaporter

5 yorum:

  1. bu biker jacketlerin diğer ceketlerden ne farkı var acep? Fermuarları daha bi yandan ve dar olması mı bunları farklı kılan bumchikacım? Zara'da gördüm ben bunların derisini. Baya bi hoşuma gitmişti. Beni aydınlat pilis :)

    YanıtlaSil
  2. =)
    bi kere en başta motorcu ceketi olarak başlamış adından da anlaşılabileceği gibi aslında çok dar deil ama rüzgardan korunmak için öle tasarlanığını duymuştum ben o kısmıyla ilgilenmiorum zaten ne gerek war orasına sen giymene bak blazerlarda neden düğme war gibi bişey bu =)
    ben her kıyfete yakıştırıorum hepsine tercihim tabiki de deri olan ama her türlüsü makbul ben rüzgar için kullanmıorum kendimi ii ve farklı hissettrio
    bence hazır indirimdeyken git kap bitane pişman olmıycaksın ömür boyu garantiside benden
    sana leah =)

    YanıtlaSil
  3. hahaha sağol canım, onayı da aldığıma göre rahat rahat giyebilirim. Bershkadan aldığım deri ceketten sıkılmıştım, bu iyi olucak sanırım :)

    Bi de senden bi şey rica edebilri miyim? Bu deri ceketlerle nasıl çantalar kombin ediyorsun? Bir adet siyah çantaya da ihtiyacım var da benim hazır gitmişken bi tane de çanta alayım :)

    YanıtlaSil
  4. uzun zincir saplı küçük çanta (kapitone bulursan hiç kaçırma) en yakışanı hem de taşıma kolaylığı
    şimdiden güle güle kullannn
    =)

    YanıtlaSil
  5. I love perfecto!

    xoxo

    Http://rubiesfunky.blogspot.com

    YanıtlaSil